dilluns, 30 de novembre del 2009

Debat sobre bulling homòfob


Us informem que el proper dimecres 2 de desembre, el Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) organitza un Punt i Seguit (debat monogràfic) sobre bullying homòfob i com es pot combatre des de la societat i els centres educatius. Se celebrarà a l'Espai Jove La Fontana (Gran de Gràcia, 190-192) de Barcelona, a les 18'30h.

Us convidem a assistir-hi! Ens agradaria molt comptar amb la vostra participació!

Us fem arribar el targetó electrònic promocional de la convocatòria on hi trobareu totes les dades i la informació dels i les ponents que hi participaran. L'entrada és lliure!

MOLT IMPORTANT: Us demanem que feu la màxima difusió d'aquesta proposta i que ho reenvieu a tots els vostres contactes electrònics i a totes aquelles persones a qui cregueu que pot interessar la qüestió.

dimecres, 25 de novembre del 2009

Cicle de Cinefòrums sobre gènere


Us informem que el proper divendres 27 de novembre, de les 19 a les 21'30h, el Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) engega un cicle de cinefòrums sobre gènere i dona. En la primera de les sessions projectarem la pel·lícula "Te doy mis ojos" que tracta el tema de la violència de gènere.

Us convidem a assistir-hi! Ens agradaria molt comptar amb la vostra participació!

Us fem arribar el targetó electrònic promocional de la convocatòria. MOLT IMPORTANT: Us demanem que feu la màxima difusió d'aquesta proposta i que ho reenvieu a tots els vostres contactes electrònics i a totes aquelles persones a qui cregueu que pot interessar la qüestió.

Moltes gràcies!