.jpg)
Us informem que el proper dimecres 2 de desembre, el Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) organitza un Punt i Seguit (debat monogràfic) sobre bullying homòfob i com es pot combatre des de la societat i els centres educatius. Se celebrarà a l'Espai Jove La Fontana (Gran de Gràcia, 190-192) de Barcelona, a les 18'30h.
Us convidem a assistir-hi! Ens agradaria molt comptar amb la vostra participació!
Us fem arribar el targetó electrònic promocional de la convocatòria on hi trobareu totes les dades i la informació dels i les ponents que hi participaran. L'entrada és lliure!
MOLT IMPORTANT: Us demanem que feu la màxima difusió d'aquesta proposta i que ho reenvieu a tots els vostres contactes electrònics i a totes aquelles persones a qui cregueu que pot interessar la qüestió.
