dimecres, 25 de novembre del 2009

Cicle de Cinefòrums sobre gènere


Us informem que el proper divendres 27 de novembre, de les 19 a les 21'30h, el Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) engega un cicle de cinefòrums sobre gènere i dona. En la primera de les sessions projectarem la pel·lícula "Te doy mis ojos" que tracta el tema de la violència de gènere.

Us convidem a assistir-hi! Ens agradaria molt comptar amb la vostra participació!

Us fem arribar el targetó electrònic promocional de la convocatòria. MOLT IMPORTANT: Us demanem que feu la màxima difusió d'aquesta proposta i que ho reenvieu a tots els vostres contactes electrònics i a totes aquelles persones a qui cregueu que pot interessar la qüestió.

Moltes gràcies!