
Us informem que el proper divendres 27 de novembre, de les 19 a les 21'30h, el Consell de la Joventut de Barcelona (CJB) engega un cicle de cinefòrums sobre gènere i dona. En la primera de les sessions projectarem la pel·lícula "Te doy mis ojos" que tracta el tema de la violència de gènere.
Us convidem a assistir-hi! Ens agradaria molt comptar amb la vostra participació!
Us fem arribar el targetó electrònic promocional de la convocatòria. MOLT IMPORTANT: Us demanem que feu la màxima difusió d'aquesta proposta i que ho reenvieu a tots els vostres contactes electrònics i a totes aquelles persones a qui cregueu que pot interessar la qüestió.
Moltes gràcies!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada