Demà dissabte se celebrarà a Madrid una manifestació contra la reforma de la llei de l'avortament que esperem s'aprobi ben aviat.
Com publica avui El País, la convocant Derecho a Vivir vol portar 20.000 persones a la capital de l'Estat espanyol, amb el recolzament del PP i la presència de polítics com Aznar i Mayor Oreja.
No deixan de cridar la meva atenció unes dades:
- durant el Gobern d'Aznar es van practicar més de 500.000 avortaments legals, sota el tercer supòsit (greu risc mental o físic per a l'embarassada).
- La Comunidad de Madrid va concedir el 2008 unes 118.000€ en subvencions a tres d'aquestes entitats autodenominades provida.
- Cada any es produeixen 76 milions d'embarassos no desitjats
- 70.000 dones perden la vida cada any per interrupcions d'embaràs en condicions insegures
No seria més útil i més "provida", em pregunto, utilitzar aquests diners públics per millorar els centres on es practiquen els avortaments? O millor encara, per donar-los als centres de planificació familiar i a les escoles, per fer una bona prevenció mitjançant l'educació dels nostres joves?
http://www.elpais.com/articulo/sociedad/500/autobuses/aborto/rumbo/Madrid/elpepusoc/20091016elpepisoc_6/Tes
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada